Het digitale Stoepbord
Digitale schermen zijn al niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Het gemak van meerdere advertenties op één locatie heeft vele voordelen.

We zien dat steeds meer traditionele posters vervangen worden door digitale schermen. Deze verschuiving zien we duidelijk terug in de vrijstaande reclamevitrines. Steeds vaker wordt er gekozen voor digitaal. In samenwerking met MEX Media Exposure ontwikkelde Kastelines het nieuwe stoepbord. Het bord dat winkeliers voor hun winkel zetten om hun acties/aanbiedingen uit te lichten.
De opdracht was de ontwikkeling van een digitaal bord dat winkeliers bij openingstijden op de stoep kunnen zetten en hierop verschillende advertenties kunnen tonen. Het stoepbord moet zowel bedraad als draadloos (accu) uitgevoerd kunnen worden en de inhoud van het bord moet goed beschermd worden tegen weersinvloeden. Daarnaast moet het object gemakkelijk te vervoeren zijn naar verschillende locaties.
Door een modulaire opbouw is het stoepbord uit te voeren in verschillende formaten. De klant kan kiezen welk formaat scherm ze graag in het stoepbord willen hebben en daar wordt de behuizing op aangepast. De omkasting is opgebouwd uit aluminium extrusie profielen. Door slimme detaillering toe te voegen aan de profielen is er ook een stap gezet op gebied van assembleren. Dit gaat nu vele malen sneller.
Het slanke rustige ontwerp van de kast zorgt voor visuele rust. Hierdoor zorg je er indirect voor dat de ogen gericht zijn op de advertenties die getoond worden. Meer weten? Neem een kijkje op de site van MEX Media Exposure!
Uitgelichte projecten











